Blir så glad...

...för andra. Sitter och ser på kvällen är din och jag blir så berörd, så underbart att få göra andra människor glada. Tårarna rinner nerför min kind! Tänk att få vara i Martin Stenmarcs kläder nu!
Tänk om alla kunde glädjas åt varandra och inte vara så förbannat avundsjuka på allt och alla, eller försöka vara bättre än andra hela tiden. Nä sköt dig själv och gläds åt andra.

Ååå jag saknar mina systrar och bror. Tänk om vi kunde ses varje dag, bara gå till varandra och dricka en kopp kaffe. Skratta och umgås, sjukt mycke saknar jag ER! Inte alls samma sak och bara träffas några dagar hemma hos varandra! Vill ha er här!



Blev GLAD nu, jag såg en reklam om att SOLSIDAN börjar imorgon!



Just nu jobbar jag till kl 17.15 imorgon, bara ett pass på 26 timmar MEN jag behöver komma hemifrån lite så de är bara skönt att få jobba!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0