Jag som brukar....

vara så positiv och glad till allt. VEt inte vad som har hänt. Känner mig så allmänt nere, gråter för minsta lilla:( NEJ jag är INTE med barn!!!
Känns som om jag bara vill gräva ner mig i sängen och dra nåt gammalt över mig. Orkar ingenting, oroar mig för ALLT!!! Skriker på mina barn, orkar inte med när de bråkar eller inte lyssnar! Känner mig som en misslyckad mor!
Vill så gärna gå ner i vikt men de går INTE!!!Känner mig som en padda!
Badrummet som aldrig blir klart ligger som en tung jävla ryggsäck på ryggen. FAN VAD JAG VILL HA PENGAR!!!!
Just nu skulle jag faktiskt bli lyckligare av att få de!! Så jävla mycke bättre MYCKE skulle bli då!
Barnen behöver nys kläder, ja jag me för den delen. Har bara gamla kläder men men de får bli sen nån gång, viktigast till barnen iaf!

Jag är trött, slut, ont i handlederna (händerna domnar flera ggr om dan) och ont i hela armarna är lixom orkeslös i armarna, ont i huvudet, nacken och har "sus" i öronen som e JÄTTE obehagligt. Är lite yr. Jag har haft lite funderingar på me om tröttheten kommer lite av en depression men jag skulle vilja kolla upp min sköldkörtel så de inte är den som strejkar!
http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Karpaltunnelsyndrom/
Så här känns de!

Imorgon är de meningen att vi ska till Falun på lek och buslandet med Melwin och Wilma och sen storhandla på willys. Förhoppningsvis hitta lite billiga kläder till barnen, ska kika iaf!
Melker blir hemma med mommo och offa, han får sova där så slipper vi stressa hem!

Hoppas ni andra mår bra!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej Mona!

Jag tycker du ska ringa doktorn!! Kan ju vara någon form av utbrändhet.. Man jobbar ju dygnet runt som mamma.... Kanske behöver du lite lugn och ro? Hoppas du mår bättre snart!

Kramar

2011-05-20 @ 08:36:07
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Känner igen SÅ mycket av det du beskriver... Kan det vara våren månne?

2011-05-22 @ 16:38:08
Postat av: Mamma

Du ska försöka få en utredning på varför du mår som du gör.Jag lovar dej gumman att allt kommer att bli bra iallafall.Kom ihåg att mamma älskar dej över allt annat här på vår jord/kramar i massor till dej

2011-05-23 @ 07:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0