Kommer aldrig att förstå!

Nu tycker folk säkert att jag e tjatig men jag måste få ur mig mina ord. Och detta är min blogg så orkar ni inte läsa mitt tjat så gå inte in här och läs!


Satt nyss och läste inne på Carros sida på FB. Alltså världen e sååååå grym!
Tycker att de är så fruktansvärt att nåt sånt här kan hända.
Tänker på detta dagligen.
Tänker på att Jennies lillasyster, henne soulmates, inte finns bland oss längre, att deras mamma inte har sin andra dotter hos sig, att Daniel inte har sin älskade flickvän hos sig. De som skulle leva resten av deras liv tillsammans och göra mycke skoj, Carros närmaste vänner som saknar att busa med henne!
Tycker att de är såå ofattbart, fast de gått snart 3 år sen de hände så går de INTE att fatta!:
Jag tycker sååå synd om alla som lever kvar efter henne, som måste ha sitt hjärta brustet HELA livet! Önskar att de fanns nåt jag kan göra. Jag är såå lessen för deras skull! Kan inte förklara vad detta har tagit mig hårt, inte för att jag kände Carro väl, utan för de som finns kvar efter henne!
LIVET E HÅRT!


Kan inte förstå varför jag känner som världens ensammaste person, fast jag har världens finaste familj och världens finaste vänner runt omkring mig dagligen.
Kanske är den lilla delen av mitt hjärta som jag känner saknas.
Mamma ÄLSKAR dig Leo!
Wilma pekar upp mot himlen dagligen nästan och säger: mamma, Leo där!

Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Nä Mona, vissa saker kommer man aldrig förstå! :(

STOR KRAM till DIG! <3

2011-05-18 @ 21:04:16
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com
Postat av: Jennie

KRAM! <3

2011-05-19 @ 13:48:25
URL: http://hjartatsrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0