Man ska inte...

...lyssna på så mycket skitsnack från andra! Av erfarenhet själv så kan vääääldigt mycke förvrängas av en del människor, även hittas på en massa bara för att få andra osams! De är väl så när man mår dåligt själv så måste man trycka ner andra! Nä skaffa en riktig hobby istället för att snacka en massa skit! Men vissa människor blir man inte klok på!

Jag tycker även att man inte ska lyssna på så mycke vad andra säger utan lär känna personen i fråga istället! De kanske inte alls är så som andra säger!

Lite konstigt är de oxå här omkring att idag är jag vän med dig och imorgon snackar jag skit om dig och dagen efter är vi vänner igen! Usch, de är en falsk vänskap bara!
Kan inte förstå att man måste snacka om ALLA, till och med de man umgås med, hur jan man vara så falsk? Jag skulle skämmas som en djur!
Jag säger som så att de som snackar skit i din närvaro snackar oftast skit om dig i din frånvaro!

Igår var jag på en föreläsning om barns beteende på kyrkis men jag tyckte inte att de gav så mycke, har ju nyss gått på COPE utbildning och där snackar vi om bra hjälp! Har kommit till insikt med mycket som jag trodde nåt helt annat om:) alltså bara till de positiva! Gick samtidigt på en kurs om stresshantering! Väldigt bra kombination!

Snart kommer Renee och äter upp min saffranskaka som e kvar 💗

Puss och kram //M


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

En av fördelarna med att bo i en "ny" by är att det inte alls är samma prat om folk. Jag tror det beror på att de flesta är inflyttade och ingen känner någons förflutet. Utan man känner någon för den den är JUST NU. Det är jätteskönt. Kan lova att jag våndades när vi flyttade , men att slippa skitsnacket som går hemma på byn är inte alls dumt! Man kan bli så jävla less! Folk verkar inte ah några liv lixom... Hoppas allt är bra med dej! Kram!

2011-11-22 @ 13:22:05
Postat av: Jessica Koivu

Jag har oxå lärt mig att dom som snackar skit om alla andra snackar skit om mig med. Tyvärr så finns dom ganska nära en... Jag tycker synd om sånna människor för det kan ju inte vara kul att inte ha några vänner man verkligen tycker om! Utan pratar skit om alla. Och just det där att snacka skit om folk man inte känner... Nej man ska inte ha sånna människor i sin närvaro.

2011-11-23 @ 15:09:31
Postat av: Mona Gustafsson

Ja, de är helt sjukt alltså! VAd har man för behov egentligen. eller de är väl så att man nget annat att prata om med sina vänner, man har inga intressen het enkelt:(

Bittert är de iaf!

Nä man ska inte ödsla energi på sånna människor!

2011-11-25 @ 12:55:32
URL: http://monagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0