Mycke ska man få höra...

...innan öronen ska ramla av! Herregud vilka människor de finns! De finns fler och fler idioter hela tiden.
Och ja alkoholen kan verkligen förstöra en massa, ja jag hade blivit galen! Stå på er!

Igår blev vi bjudna på mat (eller vi bjöd in oss på mat) hos svärföräldrarna! Super gott, var väldigt länge sen vi fick mat där så jag åt så jag trodde jag skulle spricka:) Äntligen älgkött! Nån som har älgkött till salu får gärna säga till! Vi vill köpa!
Efter de åkte vi till Stefan och Rosi och fick smörgåstårta eftersom Stefan fyllt år:) super gott!

När vi kom hem blev de soffan och SåMycjeBättre! Barnen somnade direkt!

Puss och kram // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0