Sjuklingar är vi allihopa...

Fredagen de 11/11 2011 opererade jag mig för karpaltunnelsyndrom i vänster arm! Op var klar på ca 10 min sen ska stygnen sitta i 14 dagar och jag får inte lyfta med vänster-handen på 6 veckor! Johnny var hemma på måndagen bara sen de andra dagarna har jag fått hjälp av mamma och grannen Lina!

Idag var jag till doktorn igen med Wilma och de visar sig att hon har halsfluss!!! Hon har troligen dragits med de i två månader:/
Men vi väntar ändå på en remiss till Mora, får vi se om de blir en op av mandlar och rör i öronen!

Melker har feber och utslag! Igår hade han 40,5! Riktig sjukstuga här!
Melwin klagar på ont i huvudet:(

Här kommer lite bilder, har även fått hem syskonkorten vi tog på dagis:)

Ikväll ska jag hem till Linda en sväng och tjöta lite över en kopp kaffe!

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0