Världens bästa...

Program!
LEILAS SÖTA JUL! Ååå vad jag gillar henne, älskar hennes program!

Jag har Melker har varit på sim idag och under tiden så städade Johnny och Wilma:) jag fixade ju med lyset i granen, plockade undan leksakerna och annat ute så vi bytte lite arbeten idag, helt perfekt tycker jag!
Var in på jobbet en sväng och hälsade på idag, längtar dit lite faktiskt;)
Men de är väl så när man har världens bästa jobb!

Ja, jag funderar på hur jag ska göra! SKA JAG ELLER INTE? Hm!
Tänk om de kunde funka utan:/

Är så sugen på att pyssla, måste nog försöka mig på och sy lite! Ska ju sy lite saker att hänga i granen:)
Vill gärna sy lite mössor oxå! Har ju Pippi-tyg kvar:)

Puss puss//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0