Barnens helg <3

I fredags var Johnny till Malung med jobbet och bowlade! De var meningen att jag skulle gå ut när han kom hem men de blev lite senare för honom än beräknat, så Yvonne kom hit och satt här i en halvtimma!
De var riktigt skoj på hotellet med Angelica! Lugn ute kväll för min del, men mycke dans!

Igår var Johnny ute på svensexa hela dagen så jag och barnen drog till Vansbro på barnens dag på Konsum! Mycke provsmakning, gratis saker, tipspromenad och aktiviteter! Jätte roligt! när vi kom hem sov vi middag alla fyra:)
Efter vi käkat tacos tog vi oss en tur till nås och filade på Annas café med Renee och familjen! Suuper trevligt!

När vi kom hem så stoppade jag in alla barnen i duschen och fixade till lite lördagsmys! Chips, dipp och godis!
Barnen sov gott redan vid åtta! Då blev de Så Mycket Bättre för mig!
Johnny var väl hemm strax efter ett inatt:)

Nyss åkte Johnny till folkrace för att dona lite! Vi andra myser inne!
Melwin ska på kalas kl 12 till William! Och kl 14 ska jag och mamma på modevisning! Skoj!

Så skönt att vi fixat barnvakt tills på fredag (tack snälla svärisar) kommer att bli såååå skoj med maskerad, kan inte minnas att jag varit på de i vuxen ålder, eller jo de har jag ju, Jimmy Åhl fixade ju de i rutsbrogården som jag var på! Undra vad man ska klä ut sig till då? Måste till Borlänge och kika om de finns nåt bra:)

Hoppas ni haft en bra helg, de har jag med mina små troll!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0