Hotellfrukost, goda vänner, shopping, folkrace = perfekt helg!

I lördags drog jag, Jennie, Teuvo och Johnny till Karlstad på folkrace! Johnny och Teuvo började med att öppna en öl redan kl 6.15! Ja, jag och Jennie bara såg på varandra och förstod hur dagen skulle sluta! Eller fm redan kan man säga! Fy fan vad fulla och dryga de blev, men enligt de själv så var de inte fulla! Hehe!
Jag och Jennie jummade oxå på några öl men tog de LUGNT!

När Folkracen var slut så skjutsade bästa syster oss till hotellet så vi fick duscha och äta lite mat!
När vi var redo så begav vi oss till nöjesfabriken och bowlade, suuuper skoj kväll, sen blev de dans på score i några timmar ända tills Johnny fick höra att han betedde sig som om han var prostituerad! Hahahaha, tror jag dör!

Vi tig en svängom vid MC Donalds innan vi gick hem till hotellet!
På söndagen fick vi äntligen hotellfrukost som tyvärr hamnade i toan för Johnny:)
När vi ätit klart då kom syster och hämtade oss, vi skjutsade ut alla till folkracebanan sen åkte jag och Jennie till Ikea och bergvik och verkligen shoppade loss, hittade sååå mycke till mig själv!

Vi var hemma i Järna vid 19 tiden igen!

Borta Bra Men Hemma Bäst <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha... snygga bilder! ;)

Superkul verkligen - minus vissa sekvenser, med dryga sambo´s då förstås!

Johnny - Prostituerad Jag tror jag dör! Jösses vad jag skrattade! Fick ju knappt i mej min lalla hamburgare ens! Haha!

Tack för en härlig helg!

Kraaaaaam

2011-10-28 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0