Inställt!

Nej de blev ingen fest för oss! Då vi inte ville ha barnvakten hemma här! Vill inte att både jag och Johnny ska vara fulla när barnen e hemma! Nä utsätta dem för de skulle jag aldrig göra! Har gjort de en gång och då hade jag sån ångest så jag trodde jag skulle dö och som tur va så hade jag bara ett barn då!
Och Per kunde bara ha barnen till halv åtta på lördags morgonen och om jag har varit ut så vill jag INTE ha hem barnen tidigt, de är ju dagen efter som man mest behöver barnvakten:) men vi e ganska vana med att de kommer hem tidigt iof varje gång de sovit borta! Men inte så tidigt som åtta, utan till tio brukar de komma :/
Jaha de var skittråkigt att behöva ställa in de eftersom vi aldrig varit på makerad tillsammans! Men vi får ta igen allt sånt här när barnen blivit stora, då ska väl de säkert oxå vara med;)

Nu ska vi snart käka kassler och potatisgratäng! Ska bjuda mamma och Hans idag innan jag och mamma ska på modevisning!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Louise

Inte många som tänker som dig. En bra mamma tänker alltid på barnen. Är inte många som tänker på barnen först. Tänk om alla vore som dig då det gäller att dricka. Barnen först och alkoholen sen :)

2011-10-30 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0