Ojoj! Lite otäckt är de:(

Ja imorse när jag och Melker var på väg till Vansbro för att mysa och bjuda mormor på frukost på Håkanssons, mötte vi en polisbil! Jag gjorde två saker man inte får i bilen så jag höll koll i backspegeln om de skulle vända och ta mig! Ja så klart så vände de, mitt hjärta började bulta, jag såg tusenlapparna flyga iväg! Jag svängde in mot sidan för att få min dom, men de åkte förbi!
Jag frågade mamma när jag kom till håkis om hon såg polisbilen med blåljusen. NÄ, sa mamma! Konstigt! Jaja, skit samma, vi brydde oss inte!
Vi sitter och äter smörgås och dricker kaffe, då kommer Petra in och säger att de är rån mot Handelsbanken! Och till råga på allt, när Petra och hennes son (som övningskörde) skulle åka en runda på byn så hamnade de rätt i rånet så mannen med maskingeväret siktade på dem! De fick panik!

Usch så hemskt för personalen! Hoppas verkligen att de får bra hjälp! Tycker sååå synd om dem!

Nä nu var de andra rånet mot en bank på ett år, nu får de vara ett slut! Hoppas verkligen att rånarna INTE är kvar i byn!

Nu ska jag se på Du Är Vad Du Äter!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0