Slut...

Ja jag är HELT slut!
Kan inte fatta vad de är, har såå ont i huvudet så jag kan inte röra mig knappt, tredje dagen och se blir vara värre:/ Har även ont i magen och ännu värre bär jg äter nåt! Mår även illa! Men jag har hört fler som e så i magen!

Mina sköldkörtel prover visade bra iaf, SKÖNT!

Såg på unga mödrar på femma förut! My good säger jag bara, de röker när de är gravida, röker i samma rum som barnen e i, färdiga maträtter som bara värms i micron! Nä man kanske inte ska ha barn då!

Kollade på familjen annorlunda i måndags, blev alldeles rörd, vilken underbar familj, de från Karlstad! Sååå mycke kärlek de fanns i den familjen! Så vill jag me ha i min familj, man e nog lite dålig på att visa hur mycke man uppskattar varandra och ge kärlek till alla i familjen! Nä man ska tala om för alla människor hur mycke man älskar dem innan de är för sent!

Puss puss // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0