Lyckligt lottad!

Morgonen började inte så bra, hittade inte de jag skulle osv! Trött, sover ju aldrig längre! Kan inte förstå, men till helgen SKA jag stoppa i öronproppar så jag kan få sova en natt iaf, hoppas att de hjälper! Vet inte varför jag sover så dåligt!


Kan inte förstå att Melker redan blivit så stor så han e på dagis.
Idag när vi kom dit så sträckte han sig till Emelie och de kändes sååå skönt, eftersom han inte har velat vara där! Han gråter som en tok när jag lämnar honom, de gjorde han iof idag me men han sträckte sig till fröken!

Wilma fick först en kram av Erla utanför dagis och sen fick hon en bamsekram av kusin Ellie, inne på dagis:)

Själv e jag ju på jobbet och har sen ett jobbpass kvar denna vecka, blir 90 timmar på en vecka men då är jag ledig en vecka, jobbar ett pass och ledig en vecka:) skönt!

Vet inte hur jag skulle klara mig utan mamma och Hans! TACK FÖR ALLT! Ni finns alltid och hjälper mig, vet inte vad jag ska göra för att visa hur mycke de betyder!

Puss och kram // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0