Härliga lördag kl 06.15!

Just idag hade jag önskat sovmorgon, men inte Melker, bara att ge sig upp när de bara var jag som hörde att han var vaken! Nu spelar Melker och Melwin handboll i tv-rummet, älskade barn!

Jag har så ont i min nacke och axlar så jag tror jag avlider snart, hoppas jag kan få nån hjälp av denna kbt-utredning med sjukgymnast, arbetsterapeut och läkare! Får se hur utlåtandet låter till veckan!

Jobb idag till imorgon, lite bittert med helg jobb:( vill vara med familjen men de är ju på helgen man tjänar pengarna!
Innan jobb blir de matbjudning till svärföräldrarna!

10 mars 1997 blev vi ett par, har gått igenom mycke tillsammans på både ont och gott som har stärkt oss mycke!
15 år och hoppas på minst lika många till!
Nu är de bara att blicka framåt!

Funderar på en promenad innan frukost idag, skulle varit skönt eller kanske en springtur! Hm!

Love love // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0