Irritation!



Åååå vad jag vill ha ett vardagsjobb! Ska ringa imorgon på 3 stycken, får se hur de går! Är sååå jävla less på att jag alltid jobbar med när Melwin har match! Allt roligt händer ju på helgerna! Sååå hopps hoppas att de behövs folk där jag ska söka! Vikarie vill jag inte vara utan man hade ju gärna velat haft en tjänst! Men men man kan inte få allt! Får väl vara glad att jag har ett jobb som jag trivs med iaf! Ett toppenjobb med arbetskamrater som oftast ställer upp om man vill byta då de är super skönt!
Men jag mår så dåligt av att inte vara med min familj på helgerna!

Nu har jag två dygn denna vecka, både imorgon när Melwin har bandyträning och på onsdag när han har hockeyträning så får se om Johnny orkar skjutsa honom! Inte lätt när de små ska lägga sig tidigt för att orka upp dagen efter oxå:/ Kanske min snälla mamma kan hjälpa till! Får höra!

Nu har jag iaf bara två timmar kvar tills jg slutar:)

Melwin har varit ute och åkt skidor med Pernilla idag, kan tänka mig att han e super nöjd!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0