Toppen!

Skenan jag skrev om i förra inlägget har verkligen fungerat! Jag har inget öronsus, Inge värk i käkarna eller ytligt på huvudet! Men nacken gör ont fortfarande! SKÖNT!
Känner mig som en ny människa!
Sover så hårt på natten så jag vaknar inte ens när Melker ropar på oss, tur att Johnny gör de iaf!
Men nu har väl fått andra åkommor:/

Ska till läkaren imorgon, får se vad han säger? Känns som om de är lite mycke nu! Kanske blir några procents sjukskrivning?

I helgen som var så var vi till Björbo på hockeycup för Melwin! De gick Inge bra för dem:/ men de var 1-3 år yngre än de andra lagen! Men de var bra träning, de kämpade ända in i de längsta!
På söndagen hade Melwin bandymatch, även där förlorade de och de var oxå äldre i andra laget! Men men de kämpade på!

Jag har även jobbat extra i helgen, jag som skulle ha varit ledig sååå länge men men de får väl bli en annan gång!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0