Vill ha sommar!

Ååå vad jag längtar till sommaren! Vill ha en riktigt VARM sommar nu! Längtar utomlands så jag tror jag dör! Så mysigt och bara åka hela familjen!
Saknar verkligen våra två veckor i Turkiet!

Har inte haft så farligt med värk i armarna på ett tag! SKÖNT!
Nu är de huvudet som e energitjuven! Har iaf köpt en bettskena på Apoteket! Funkar super bra, har inte ont i käkarna men spänningarna i huvudet blir bara värre! Hm!

Åååå vad jag skulle vilja plugga! Idag började ssk-utbildningen men vill jag de? Vad vill jag bli när jg blir stor, ja för de första har jag ju lovat mig själv att jag ska ALDRIG bli stor! Hm! Jaja, de blir nog bra! Fundera iaf på att bara läsa nån kurs på högskolan till framtida behov iaf! För de kommer att behövas i framtiden OM allt går som de ska:)

Puss och kram //Mona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0