Less på folk!

Fan vad less jag blir på vissa människor! Sluta snacka om MIG! Vad fan är de för fel! Vad jag väljer att sätta på mig för kläder eller hur jag väljer att se ut är väl iaf min ensak! Gillar du de inte så fine men håll de för dig själv! Sluta snacka till alla andra, de kommer fram iaf! Eller om du stör dig så säg de till mig istället men de törs du fan inte!

Ska snart ta cyklarna och cykla till en god vän som jag träffar allt för sällan nu, så barnen får leka lite och vi dricka kaffe ❤❤❤

Har varit till kd och köpt lite saker så jg ska försöka mig på och sy lite klänningar och linnen!
Har även lite idéer om Bill ska döpas! Så ska jag sy lite till honom:)

Önskar jag vore ledig imorgon så jag kunde följa och titta på Melwins match:/ men men!

Ååå vad jag längtar till vi ska ut med husbilen igen! Så mysigt, så glad över att vi köpte den!

Kram kram //M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0